Mikor kezdtél el versenyezni és miért pont a tereprallyzás?
1999-ben kezdtem a tereprally pályafutásom, azt hiszem Bér településen volt az első versenyem. És hogy miért pont a tereprally, hát mert ott még nem mentem.
Más szakágakban is kipróbáltad már magad?
Igen, ifjú titán koromban a Főtaxinál rallyztam, akkori csúcs technikákkal (Lada-Skoda). Akkoriban sokkal lazábbak voltak a technikai feltételek, és talán egyenlőbbek voltak az eséllyek is.
Milyen volt az akkori tereprally amikor kezdtél versenyezni?
Hogy milyen volt? Egy igazi nagy család volt, a szó pozitív, és negatív értelmében is. Akkoriban mindenki saját maga szögelte otthon a közel utcai terepjáróját, amivel megmérkőztek. Ayóta nagyon megváltozott minden, hiszen már nagyon komoly technikákkal készül mindenki, remélem a családias légkör is visszatér. Ebben az időszakban ismertem meg mostani navigátoromat, Szepesi Gusztáv személyében, akkor még Kecskeméti Győzővel ment, egy Suzukival ha jól emlékszem. Nem tegnap volt
Te híres vagy az egyedül menésről. Szeretsz egyedül menni vagy ezeket a helyzeteket a kényszer szüli?
Is-is … Egyrészt senki nem szól bele, ha elrontok valamit, nem okolhatok mást, és nem veszek össze magammal. Ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy konyhapénzből versenyzünk, így néha kénytelen voltam egyedül menni.
Saját magad építed az autót?
Az autó felkészítése közös munka, Pálcika irányításával és szakértelmével megyünk át együtt a hídon. Egy autóversenyzés mindíg csapat munka, mind a versenyeken, mind a műhelyben.
Miért pont egy hátsókerekes autót választottál?
Egyrészt egyszerűbb az autó felépítése, másrészt egyedi… Nincs a hazai mezőnyben még egy ilyen autó.
Milyen pályák fekszenek jobban neked és a autónak?
Azt gondolom, hogy saras, vizes, rallyes pályák, ahol a fotósok jó képeket készíthetnek.
A tavalyi kényszerpihenő után idén szeretnél versenyezni a hazai bajnokságban, vagy esetleg külföldi verseny van tervben?
Természetesen, készül az autó, készülünk mi is. Remélem hogy idén lesznek versenyek, és tudunk menni talán egy – két külföldi versenyen is.
Köszönjük az interjút!